theme

رفتارهای پرخطر موتورسواران جان مردم را تهدید می‌کند

رفتارهای پرخطر موتورسواران جان مردم را تهدید می‌کند

وی افزود: برگزاری یک نمایشگاه در شهر موجب می‌شود که ترافیک افزایش یابد و پلیس وظیفه دارد نسبت به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشد؛ البته در طرح زوج و فرد و دیگر طرح‌ها اهتمام جدی پلیس را ندیده‌ایم.

دنیامالی بیان داشت: موتورسواران در سطح شهر رفتارهای پرخطری را انجام می‌دهند که تعدادی از شهروندان جان خود را به علت رفتارهای پرخطر از دست داده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را قبول نداریم و مشکلی را از ترافیک حل نمی‌کند.

دنیامالی درباره شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری افزود: شماره این موتورسیکلت‌ها براساس مصوبه دولت متوقف شده است ولی این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

وی یادآور شد: باید به آموزش‌های رانندگی عمق بخشیده شود تا در هنگام ترافیک رفتار درستی را داشته باشیم و رفتار ترافیکی در حال حاضر باید اصلاح شود و پلیس در این خصوص برنامه‌های خود را ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن قدردانی از زحمات پلیس راهور اظهار داشت: در زمستان با توجه به کوتاه بودن روز شاهد افزایش ترافیک‌های طولانی هستیم وباید اقدامات لازم صورت گیرد.